Pages

2009. december 7., hétfő

Holnap végre...

A holnapi nap több szempontból is izgalmas lesz számomra, egyrészt megírjuk a második zh-t a héten, megkapjuk a mai eredményét, majd bemutatjuk utána a másikon a közösen elkészített honlapot (kb. 80%-a az én agyszüleményem, ha nem több...), aztán délután, este végre KÖLTÖZÖM. Kertvárosból becuccolok Uránvárosba, végre, végre, nem is tudom elégszer leírni. Nagyon nem jó már itt lenni a jelenlegi helyemen, a felmondási idő miatt bukom egy kis pénzt, de egyszerűen MUSZÁJ néha áldozatokat hozni, hogy jobb legyen minél előbb. A halál maradna itt 20-áig. Vége lesz a napi min. 2x-i félórás buszozásnak, a mindenhova bekúszó dohányszagnak, a bunkó beszólásoknak és lenézéseknek, a halottasház-feelingnek. Heh. A cuccaim egy része már ott van, alig vittem még át valamit, de már majdnem a fél ágy tele van pakolva. Végre én is uránvárosi leszek megint, egy köpésre a sulitól és a barátoktól. Van, hogy hibás döntést hozok, ez a három hónap itt ilyen volt, de mozdulni kell, és én eddig sem féltem lépni, ha gáz volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése