Pages

2009. december 15., kedd

Várakozás közben

Két molyos karcból rakódjon össze majd később a lényeg, egyelőre hámozni lehet. Majd talán jön részletezés, ömlengés enyhén, mert az is kell ám. :)

1. Pécsi molyoknak hirdetmény, hát még ha szereti Háy János munkásságát és magát az írót is szimpatikusnak találja. ;)
Ma, 19:00, Szivárvány Gyermekház – Völgyhíd a Pécsi Ifjúsági Színjátszó Társulat előadásában (ők már megcsinálták A bogyósgyümölcskertész fiát is, az nagyon klassz volt)
20:00 – beszélgetés Háy Jánossal.
90%, hogy ingyenes. A hely nevében is várlak szeretettel. :D

2. Ahogy már kettővel ezelőtt karcoltam, a Völgyhíd előadása volt pénteken Pécsett, és már közben is biztos voltam abban, hogy ezt el fogom olvasni, már csak meg kell találni valamelyik pécsi könyvesboltban, mert nem most adták ki…Előtte nem ismertem a veszprémi öngyilkos középiskolás pár történetét, így óvatlanul és tudatlanul mentem oda, szíven ütött, és a könnyeimmel küszködtem a végén, még a taps közben is, de kíváncsi vagyok mennyire különbözik az elbeszélés a látottaktól. Jövő heti feladat kiadva magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése