Pages

2010. augusztus 14., szombat

Heti kedvenc - Aaron Johnson

Angol, 1990-es születésű színészpalánta, tehát kettővel fiatalabb mint én, és igazán nem szoktam rákattanni a fiatalabb fiúkra, de ő eszméletlenül jóképű mindig és mindenhol: szépen fésült hajjal, borotválkozva, kócos hajjal, göndör hajjal, borostásas, tökmindegy, plakátot Aaronról. Azok a szemek...! :D

Múltkor néztem meg a Kick-Ass-t, szuper volt, Hit-Girl csúcs volt, a kedvenc szereplő, de Dave (Kick-Ass) is olyan édes volt. Aztán láttam róla képeket a premierről, hű, tök más, de így is 10 pontos, ma pedig megnéztem egy 2008-as angol ifjúsági-romantikus filmjét, az Angus, Thongs and Perfect Snogging címűt Georgia Groome-mal a főszerepben, ahol Robbie-t a végülis megszerezett álompasit alakította megint csak tökmás kinézettel. Egészen durván kaméleon a srác, bár egészen nyilvánvaló, hogy férfiasítás címén jól dolgoztak vele a stylistok és egyéb élősködők.

Ilyen volt ebben:

A Kick-Ass-ben:

...és civilben:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése