Pages

2010. október 25., hétfő

Péterfy Bori-koncert Szekszárdon


Jó látni és érzékelni, hogy a Pécsi Est Café vezetőségének azért elég jó stratégiája van a hely befuttatására, ami szerintem sikerülni fog, mivel múltkor a Vad Fruttikkal megkezdődött egy egyáltalán nem szégyellnivaló őszi-decemberi szezon, ami még maradt ebből az évből, ugyanis volt már a VF-on kívül múlt szombaton a Péterfy Bori & Love Band teltházzal, lesz még a Pál Utcai Fiúk, a HS7, Kiscsillag, na meg Punnany Massif, ááááh, szuperjó. Punnanyra megyek szerintem, HS7 esélyes, PUF nem, Kiscsillag meg kis esélyes, mert azon voltam nyár végén, meg előtte is párszor az évben, majd eldől.

Bori... mint mindig a maximumot nyújtotta, bár sajnálattal vettem tudomásul, hogy vége, mivel kimaradt az After Hours és a Jó reggelt, Bori!, amiket én nagyon-nagyon szeretek, de hát kárpótolt pl. az Újraélesztő (óóó), az Ópium, a Száraz gőz, a Kettő, na meg persze minden, andalgós lassú, meg táncolós pörgős, minden szuper volt előtte-utána, örök emlék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése