Pages

2010. október 10., vasárnap

Vad Fruttik-koncert Szekszárdon

Október 9-én volt a lemezbemutató turné második állomása Szekszárdon, a Szekszárdi Est Café-ban (ahol most éled fel a koncertszezon, végre), amire mentünk K.Sz.-szel, és nagyon jól szórakoztunk. Nem akarok kedves naplóm-stílusba átmenni, de baromira jó volt, egyrészt jó lett a hely, kicsit átpofozták, de alapjában véve maradt a stílus, meg nem volt tömegnyomor, kellemesen elfértünk, mozgásra is volt hely.

Nem ismertem még akkor az összes számot az új albumról, a Fénystopposokról, csak a Limonádét, a Béke Presszót, és persze a Lehetek én ist, meg épp aznap ment reggel a Boroskóla, de amúgy újdonság volt a többi szám, de tetszik az egész. A régebbiek közül ment a Szerelmesdal, a Galaxis szépe, a Rió, a Sárga Zsiguli, a Nekem senkim sincsen, a Tánc, a Kicsit lassabb, a Kemikáliák, az Úgy fáj, pár megszokott hiányzott, de mivel az új albumon volt a hangsúly, nem panaszkodom.

Na és igen... amit már fb-on is kiörömködtem magamból: Kezet fogni, bemutatkozni Likó Marcellnek és hallani tőle, hogy szervusz Zsófi, még ha nem is emlékszik majd rá, az ÉLMÉNY: MEGFIZETHETETLEN. Köszönöm, tudod te. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése