Pages

2009. november 16., hétfő

Az "árd" miatt jövünk ide! by Beck Zoli

Az idei év eseménye Szekszárdon: 2009. nov. 14. - Vad Fruttik, 30Y-koncert az Incognitoban.

Megvolt, jó volt, sőt, frenetikus volt. Kezdődött azzal, hogy az egyik barátomat, akivel mentem, de egyébként egy 10-sel több mint én, meg 1 fejjel magasabb, a páromnak nézte a ruhatáros...Paff, azt hittem megnyílik alattam a föld. Én a kis teknőcös lila pólómban, ő talpig feketében, komolyan, ááá, nem gáz, dehogy. Újabb példa, hogy az emberek egy szimpla összeröffenést nem tudnak elképzelni férfi-nő között, csakis azt. Köszike.

Először volt a Vad Fruttik, akiket élőben még sohasem hallottam, hát, Marcell egy állat, az biztos. Jók voltak, habár tartalékoltam az energiáimból Zoliékra, de azért volt egy kis ugra-bugra. Sok-sok jó sláger, minden volt, amit vártam, leginkább az első lemezről a Nekem senkim sincsen-t, a másodikról meg a Kemikáliákat. Erre aztán volt tombolás, asszem pont az utolsó volt ez, de nem biztos.

Tracklist, nem sorrendben, hanem albumok szerint:

Sárga zsiguli, Forró nyár, Szerelmes-dal, Rio, Galaxis szépe, Nekem senkim sincsen
Kicsit lassabb, Izabella, Tánc, Kemikáliák, Úgy fáj, Forradalom (Bús szamba?)



Aztán végre beálltak a 30Y-srácok is, és kezdődhetett az igazi tombolás, Beck Zoli jó formában volt, mint mindig, a hely kis méretéből adódóan, na meg, hogy a magban voltam, elől, ilyen közelről még sohasem láttam a bandát, jó volt, jó érzés volt, Zoli párszor kijjebb jött vagy mi, arra nem jöttem rá hogyan, de mindegy is. Érezni, mikor játszik valaki szívből, mikor van együtt a közönséggel, itt ez most nagyon megvolt, olyan házibuli-feeling volt egy kicsit, de a jó értelemben. :) Egészen egyszerűen az valami semmihez sem fogható érzés, amikor együtt mozog, ugrál a zenekar és a közönség, mindez egy pincehelyiségben sokkal jobban kijön, fantasztikus volt, a lábam utóbb már nem éreztem (meg is van az izomláz), de sebaj, minden jó volt.


És igen, megvolt persze a szokásos beszólás is városunk felé, mikor is Beck Zoli mondta, hogy miért is szeretnek Szekszárdra jönni: a szó első fele miatt, de hát az olyan közhelyes, nem? mindenki elsüti...(megjegyzés: igen), nem mi az "árd" miatt jövünk ide! Yeah! Kell ennél több?

Traclist, nem sorrendben, hanem albumok szerint:

Haldal, Vér veríték, Someone else, Ül és vár, Sötét van
Szív szalutál szív, Teremtős, Pécsi tánctanár, Bogozd ki, Puhatalpú lányok
Semmi szédítő magasság, még volt valami innen, de mivel ezt az albumot nem szeretem, így nem emlékszem túlzottan :S
Felhő, Dajkák meséje, Rubikernő, Kutyák meg emberek (?), Szenes, Kerticsap

Mondjuk én még szívesen meghallgattam volna az Egy perccel tovább-ot, az Azt hittem érdemest, az Olyan, csak olyant, vagy a Kifelé nem befelé nem-et, de hát válogatni kell, annak meg örültem, hogy volt pl. a Someone Else, mert azt egyébként nem túl gyakran játsszák.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése