Pages

2009. november 11., szerda

"Más vagy, mint a többi lány"

Tesóm ajánlására (ő 17 én meg 21...) elkezdtem nézni a 10 Things I Hate About You c. 2009-es új sorozatot, a 7. résznél tartok, amikor VÉGRE kibújt a szög a zsákból, megtörtént az első csók Kat és Patrick között és Patrick tök őszintén elmondta, hogy mit is szeret Katben, ő meg ezt jól kiforgatta és most megint mosolyszünet van. :(

Íme a párbeszéd:

P: -Rendben. Rájöttem, hogy miért talállak téged érdekesnek.
K: - És miért?
P: - Más vagy, mint a többi lány. Van önálló véleményed.
K:- Ez biztos üde változás lehet számodra.
P: - Tényleg az. Nem vagy ragaszkodó és kisajátító. Egyszerűen összejövünk nem tekinted nagy dolognak.
K: - Persze. Mert egy ribanc vagyok. De önálló véleményem van.
P: - Nem így értettem.
K: - Akkor hogy értetted?
P: - Nem valami tündérmesében élsz, ahol én vagyok a Szőke Herceged.
K: - Hidd el, senki se gondolná azt rólad, hogy Szőke Herceg vagy. Károly herceg már inkább.
P: - Pedig olyan jól éreztük magunkat!
K: - Hihetetlen! Azért aggódok, hogy elveszíthetem az otthonomat. A cuccaim, az összes emlékem! Te pedig csak becsajozni akarsz.
P: - Miért kell mindent megnehezítened?
K: - Mit mondjak? Nem vagyok egy egyszerű lány.

Hehe, egyre inkább úgy érzem, Kat meg én tökre hasonlítunk, bírom azt a csajt, csak nekem is kellene egy ilyen Patrick, aki észrevesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése