Pages

2010. június 6., vasárnap

A Szabó Balázs Band Pécsett járt - 2. felvonás

Eltelt pár hónap és megint örömteli estének néztem elébe, hogy ilyen szépen szóljak, ugyanis a POSZT2010 Off-programjainak egyikeként július 5-én este megint Balázsék léptek fel. A helyszín ezúttal nem a szűkös Szenes volt, hanem a Jókai tér, ami jó választásnak bizonyult.
Egy negatívum volt csak, de ez sem olyan igazi, ezért is kezdem ezzel, mégpedig hogy ücsörgős koncert volt, márpedig a zene nem olyan. :(
Na de ezen túllépve fantasztikus volt, mert sok-sok pozitív változást vettem észre a téli koncert óta:
Sokkal rutinosabb volt az egész csapat, a basszgitáros szemüveges srác nagyon is él a színpadon, nincs az egész teher Balázs vállán, hogy akkor most hatunk nevében mókát kell csinálni. Persze, ő a frontember nagyon is, de már nem kapkodott annyira a hangszerek váltásakor, mint a Szenesben, sokkal nyugodtabban, professzionálisabban kezelte az egész helyzetet. Szóval összességében felszabadultabban játszottak, persze ez a rutin, amit azért pár hónap x fellépéssel lehet gyűjtögetni, szóval bár még mindig szívfájdalom, hogy nincs Suhancos, azért jó, hogy megalakult a Szabó Balázs Band.
Előadták az összes számukat, amik nekem is megvannak, kivéve csak a nemtudommilyencímű Öltözz fel-refrénű szám nincs meg nekem, de ismertem azt is a múltkori koncertről. Meg volt a végén ilyen néptáncos betét, a nevét sajnos elfelejtettem, de valamelyik vidék jellegzetes dallamai voltak a záróakkordok. Örök kedvenc a Suhi óta a Vagyok (régen Jól), sírni lehet tőle, a vidámabb végletből meg az Én már nem.
Meg amúgy egész szépen gyűlt a közönség, persze egyértelmű, hogy nem mindenki a Sz.B.B. miatt mozdult ki aznap este otthonról, hiszen éppen folyt a POSZT-kavalkád, meg hát jó idő volt (végre), és hát belváros=sok ember. Jó volt, na. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése