Pages

2010. március 5., péntek

Placebo: Sleeping With Ghosts

Bár a mai séta mint kiderült konkrétan kifelé Pécsből igen jót tett, nem a büdös zajos városban járkáltunk, hanem valahol egy kis faluban, csend volt és friss levegő, napsütés, kis szél, az ilyen-olyan dombokon, szőlőskerteken, tanyákon, szép családi házakon kívül az égvilágon semmi sem látszódott, visszafelé Uránváros tök furcsa volt, olyan magasból, közeledve felé, de azért még kellő távolságban. Persze visszaérkeztünk a lakóhelyünkre, újra a civilizációba, de jó érzés, hogy igenis, megteheted, hogy kiszakadsz egy kicsit, ha szükséges, csak szánni kell rá egy-két órát, és egészen szép helyekre lehet eljutni, ahol már betonút sincs, ellenben ilyen-olyan csermelyek keresztezik az utakat.
A "Bár"-nak nem lett vége, vagyis folytatása, most csinálok neki.
Szóval bár a mai séta jót tett, ellenben valahogy kicsit visszavonultam magamba, merengős módban vagyok, ezt így észrevettem a zenéken is, amiket hallgatok mostanában, ma újra elővettem a Placebo-t (jel lenne?), és bár több szám is szívemhez szól, most mégis kiválasztottam a Sleeping With Ghosts c. dalt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése