Pages

2010. április 20., kedd

Egy újabb a múltból

A múlt árnyai néha előbújnak, aztán meglepnek, mikor a legkevésbé számítasz rá. A múltkori X után most nevezzük Y-nak, szóval azt hiszem Y-t láttam az egyik kocsiban. Y az őrült, szemüveges (!!!), jogász srác, akibe anno első évben, mikor koleszban laktam, bele voltam zúgva, de nagyon. Ő későn kapcsolt, EGY évvel később, így nem lett semmi, bár lehet nem is baj., rég volt, bár ő sem változott, hjajaj. Mindig a radiátorhoz akart kötözni meztelenül, mert az milyen jó lenne. Haha. De szóval Y-t sem láttam már 2007 ősze óta, az akkor már jó két és fél év, de szerintem ez ő volt, ilyenkor valahogy az alapján, ami sugárzik a másik felől, felismered, hogy ő vagy sem. Majdnem biztos vagyok benne.
Na mindegy is, én folytattam az utam hazafelé, kicsit elkóboroltam a zöldövezetben, ami Uránváros után van, sok-sok zölddel, dombbal, virágzó fával, békés környék, fő útvonala a Magyarürögi út, ami Abaliget és Orfű felé visz, ha arra akarsz menni.
Jó volt, bár a tornacipő már nyomta a jobb lábamat, de azért lelkesen kattintgattam a telefonommal, pl. ilyeneket láttam:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése