Pages

2010. április 26., hétfő

Vége - PEN 2010

Sajnos már harmadszor mondhatom azt, hogy vége a PEN-nek, és ez volt eddig a legjobb. Legjobb, mert mind a négy napon kint voltunk kettőig, és mert egyáltalán nem kellett egyedül mennem (bár az sem tartott vissza tavaly sem), mert azért mégiscsak...
És úgy általában nem volt panaszom, a Bőrgyár klassz helyszín, amikor teltház volt, akkor sem éreztem, hogy nincs egy talpalatnyi hely, el lehetett férni, a nagysátor óriási volt, emiatt nem rekedt bent annyira a meleg és a füst sem, bár a nagymosás így is megvolt. Elég sok helyen volt toi-toi, és nem is kevés, így max olyan volt, hogy hárman voltak előttem, de az meg nem tömeg és minőségileg sem volt semmi nagy baj velük. Sok helyen lehetett sört venni, ott sem volt hosszú sor, tényleg egy Billentyűben sokkal többet szoktam várni. Drága volt viszont, ez igaz, mert 220,- 3dl-ért, 340,- meg egy doboz Szalonért, na az durva. A piac szabályoz, ez van. Nem volt semmi rendbontás, nem láttam túl részeg embert sem, jó hát néha valaki nem tudta bent tartani, de máskor volt rosszabb is a helyzet. A PEN-buszok is jól jártak, sosem késtük le, sok helyen megálltak, időben érkeztek, nem úgy mint másik évben amikor úgy egyáltalán meg volt hirdetve, de mégsem jött. A buszutak amúgy is nagy élmények voltak, nagy az isten állatkertje, szoktam mondani, hát még ha részeg pte-s... ;) Klassz volt, sokat röhögtünk már ott, azokban a negyedórákban.

A koncertek pedig...összegeztem, a négy nap alatt 12 zenekart hallgattunk meg úgy egészében és volt pár, amiből csak részleteket. Próbálkoztam rangsor felállításával, ez lett belőle, osztályozás a hangulat, amit tudtak csinálni, a zene, az énszeretemőketdemennyire-faktor szerint. Mondjuk ötöt emelek ki:
1. Erik Sumo Band
2. colorStar
3. 30Y
4. PASO
5. Kiscsillag

Ezen kívül még kiemelendő a Subscribe, ami kellemes meglepetés volt. A Vad Fruttik valahogy nem volt az igazi, az őszi szekszárdi koncertet sokkal jobban élveztem, a HS7 sem fogott meg annyira mint máskor, persze jó volt, csak nekem most annyira nem jött át. A Csík Zenekar mindig kellemes, most is volt egy új feldolgozás, a Kiscsillag - Igazságos, de egész jó lett. Náluk meg mindenki tudja, hogy a Most múlik pontosan az abszolút csillagos ötös, amitől érzelmesebb állapotban könnybe lábad a szemed. A Belga nem tetszett túlzottan, sok volt az új albumról, amit még nem sokan ismertek, hát nem is tudom, de egy PEN-re azért mégiscsak az igazi nagy slágereket kellett volna, ez nem egy lemezbemutató volt. Mindenesetre arra megjött a válasz, hogy Hol van a trambulin? és a srácok is igen szexik voltak az ezüst páncél-kukásruhaféleségükben. A La Fanfare en Petard nem hozta azt egy színpadon számomra, amit utcán képesek nyújtani, meg annyira a francia rap sem tűnt élvezhetőnek. Dévényi Tibi bácsi meg kellett a végére a pöttyöslabdákkal.
Szóval jól éreztem magam és ez a lényeg. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése