Pages

2010. április 1., csütörtök

colorStar: deLuxe DVD

Kedves Szomszédtól kölcsönkaptam tegnap két értékes dolgot is, az egyik a colorStar deLuxe nevezetű DVD-je eredetiben. Hűűű. Eszméletlen. Meghallgattam a 14 számból 11-12-t, mindenképpen beszerzendő dolog, a hangzás szuper, a kép is, a zene, meg... 100%.

A deLuxe-ről kritika a MyMusic-on, meg minden, jól összefoglalja a lényeget. Még mindig az én kedvenc két dalom szólt szerintem a legjobban, a Petite Adéle és az Aalomadalom. Megunhatatlan, minden egyes alkalommal képes megmozgatni. Az Aalomadalom c. számot amúgy is az egyik (ha nem a leg) felépítettebbnek tartom a magyar kínálatban, van eleje, közepe, vége, kész extázis az a 9 perc, imádom, de erről már lehet írtam régebben. Hát hiába.

Tracklist:

1 Heavenicetrip!

2 Imarobot
3 Morning Call
4 Roadmovie
5 Budapest Win-A-Trip
6 One More Slip
7 Falling
8 Komfort
9 Air Traffic
10 Light Up The Stars
11 Rollerskate
12 Another Day
13 Petite Adéle
14 Aalomadalom


+ extrák között:
Budapest Win-A-Trip [videoklip], Morning Call [videoklip], Air Traffic [videoklip], Sudden Love [videoklip]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése