Pages

2010. május 10., hétfő

Vad Fruttik - Lehetek én is

Várom már az új albumot, ahhoz képest, hogy számomra a Sárga zsigulinak valami Kistehénhez hasonló zenekarnak indult (jó, azóta a KT is más lett kicsit), egészen szépen kifejlődtek, nem volt rossz kezdésnek a Rózsikámnak digitálisan, de az Egy éjszaka Bohémiában már telitalálat.
Nos, ez az egyik új szám, a Lehetek én is.

Lehetek én is, lehetek én is az egyetlen,
kinek szíve eddig még soha nem tapasztalt mértékben,
korlátok nélkül növekszik egyre,
a sztratoszférán át tör a végtelenbe..
Lehetek én is, lehetek én is az az egy, az az egy..

Lehetek én is, lehetek én is az egyetlen,
kinek szíve eddig még soha nem tapasztalt mértékben
folyton csak érez, s a tiéddel dobban,
s kivérzik lassan itt, ebben a dalban..
Lehetek én is, lehetek én is az az egy, az az egy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése