Pages

2010. február 14., vasárnap

F.O.System

Pénteken volt Pécsett Péterfy Bori & Love Band lemezbemutató, szombaton meg Mohácson jártunk a busójáráson. Mindkettő nagy élmény volt, de olyan szinten elfáradtam, hogy egyelőre nincs erőm és motivációm bármit is írni róla, így csak egy szám jut mára.

Az együttes, az F.O.System tulajdonképpen csendben van, mióta én komolyabban is benne vagyok a zenében, sebaj, az mindig nagyon jó érzés, amikor egy halott zenekart fedezek fel magamnak, így az ő egyetlen albumukat is. Annyira különbözik mindentől, amit hallgatni szoktam, mégis fülbemászó, tetszenek a dalszövegek, a dark hangulat, de azért érezni lehet, hogy annyira 90-es évek! :) Majd megpróbálom mixpoddal elérhetővé tenni (csak hallgatni) az egész albumot.

Itt bővebben olvashatsz róluk.
Fuck Off System at wikipedia

Öngyilkos vágyak


Ami nagy nagy kedvenc, rögtön a nyitószám az albumról: Nézz rám!

Nézz rám, ha ordítok a sötétben feléd
Nézz rám, nézz rám még!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése