Pages

2010. július 30., péntek

Kispál és a Borz - Zsákmányállat

Igen, mert kispálos voltam, vagyok, leszek, legalábbis részben mindig. Én azt mondom, okos dolog most lezárni, szép volt amíg tartott, de én nem hiszem, hogy az Emesét kellene énekelniük 60 éves korukban, mint ahogy teszik egyes bácsik az országban, hogy nem tudnak leállni. Azért hiányozni fog az az izgatottság, amikor vártam/vártuk, hogy megyünk a Kispál-koncertre, már csak azért is, mert itt az egyetemen is elsőben az ő koncertjük volt a legelső amin voltam, onnan indult be a függőség és tart még ma is (tegnap Brains volt, félóra és indulok Péterfy Borira, holnap Goran Bregovic, ICWIP...).
Koncertjeim:
2007. márciusa - Expo
2007. szeptember - Sétatér Fesztivál
2007. december - 20 éves jubileumi a Sportcsarnokban (innen van a videó is)
2008. június - Fishing on Orfű (az első :))
Sajnos csak ennyi jutott nekem, ennyi is marad, a Szigetesen nem leszek ott, de azért mivel nincs is szebb az örömködnél, jöjjön a Zsákmányállat, ami az egyik kedvencem tőlük, nagyon szeretem a dalszövegét és semmi nem tudja pótolja azt, amikor több ezer ember egyszerre üvölti, hogy:

Zsákmányállat máját mosod
Egy névtelen patakban,
Körülötted olajfoltok
Mézeskalácsszív alakban.

És úgy nézed az arcod benne,
Mint régen a céllövöldében
Az a lány, akinek lőttél egyet
Finom utalásféleképpen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése