Pages

2009. október 27., kedd

A gödör mélyén

Life sucks.

Az utóbbi két napban rendesen magamba zuhantam, aminek részben a hormonok kavarodása az oka, részben az, hogy megint csak azt látom magam körül, hogy mindenki boldog, szerelmes, kivétel persze én. Mintha nem is a tavaszt, meg a nyarat tartanák bezsongásra alkalmas évszakoknak, most az ősz közepe van, október, mindenki most találja meg a Nagy Ő-t. Klassz nekik, de én már (szinte kerek) egy éve egyedül vagyok. És az a baj, ha valaki minél jobban magába süpped, berendezkedik erre az életformára, azon egyre nehezebb változtatni.

Megrémít, ha arra gondolok, hogy így minden barátnőm, barátom csak a másikkal fog foglalkozni, teljes időben, én el leszek felejtve, mert egész konkrétan ahogy gondolkozom, mondhatni minden közelebbi ismerősöm talált valakit. Emiatt az emésztem magam-dolgon miatt nincs étvágyam, itthon mást sem csinálok két napja, csak sírok, bőgök, de keservesen. Kit érdekel? Senkit sem.

Momentán nem látok kiutat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése