Pages

2009. október 19., hétfő

még még még

Eddig sem voltam az antikváriumok ellensége, úgy fele-fele arányban vásároltam új és használt könyvet, de aztán megismertettek egy tök jó lehetőséggel, és szinte kitört rajtam a könyvvásárlási-láz.

A dolog a következő: a regikonyvek oldalon több ezer antikvár könyvből lehet válogatni, van, ami nevetségesen olcsó, van, ami már nem annyira, persze mint tudjuk ez több dologtól függ, de a szakmai részébe nem mennék bele. Szóval ők hódmezővásárhelyi bázissal dolgoznak, de ennek ellenére van kapcsolatuk az ország több antikváriumával, tehát be lehet jelölni megrendeléskor, hogy a futárszolgálatot igényled, ami igaz, hogy az ajtódig viszi, ellenben min. 1000,-, vagy pedig a 6-7 nagyváros közül befáradsz a kijelölt antikváriumba és ott átveszed, kezelési költség nélkül. Tök frankó, Pécsett a Kiméra az én helyem, épp most kaptam az e-mailt, hogy átvehetem az első csomagot.

Ez a könyvcsomag pedig az alábbiakat tartalmazza (azok az enyémek konkrétan, amikre a linkek mutatnak:

A Jane Eyre és A Mester és Margarita nálam alapmű, természetesen megvan már itthon, de nem szép kiadásban és a nem szépet úgy értem, hogy az egyik hülye kartonkötésű (többet nem veszek Európa Diákkönyvtáras könyvet, az tuti) a másik meg kis zsebméretű három kötetre szétbontva, ami a mű jellegét tekintve nekem nem jön be :/. Szóval találtam szép régit, keménykötésűt, minőségit, persze kb 20-30 évesek, de én szeretem a régi könyveket, más a tapintásuk és az illatok is. Hmmm. :)))

A Régimódi történetet láttam tévésorozatban, tetszett és tervezem, hogy el szeretném olvasni, ebből is egy igen kedves kinézetű kiadást találtam.

Szerb Antalt meg már olvasnom kellene, hiszen az Utas és holdvilág címűt mindenhol dicsérik, ugyanígy A Pendragon-legendát is, és valahogy úgy érzem, hogy illetlenség könyvtáros létemre egyáltalán nem belekóstolni Szerb Antalba, mert gimi alatt nekünk valahogy totál kimaradt.

A láthatatlan embert kb 5-6 éve már olvastam, nem egy rossz regény, meg hát mégiscsak ebben volt először szó egy emberről, aki láthatatlanná tudott válni, szóval klasszikus.

Öt könyv, mindössze 3700,-Ft-ért, szóval nekem megéri, rányomtam a megrendelés gombot és most már várnak a könyvek a boltban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése