Pages

2009. október 1., csütörtök

Munka után

Vége ennek a két hónapnak, amit a könyvtárban töltöttem, mint kolléga, mostantól megint olvasó státuszú leszek. Múlt héten, igaz, csak a telefonom volt nálam, de kattintgattam párat a tömörben, ahol varázslatos perceket töltöttem el. :D Kérdezgették többen, többek között főnöknő is, hogy nem fog hiányozni a pötyögés? Hehe, nem, gépelek én anélkül is eleget, a pénz annál inkább, de kell egy kis friss levegő már, suli mellett nekem ez sok volt egy kicsit.

Vannak itt szép régi könyvek, mint minden valamire való egyetemi könyvtárban, ez pl egy Magyar Lexikon 1867-ből, ha jól emlékszem. Az külön tetszett, hogy ebben ugye még a régi egyetem pecsétje van, Magyar Királyi Erzsébet Tudományegyetem, mert ugye jóval, jóval később települt át Pécsre, és lett a mai PTE.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése