Pages

2009. október 7., szerda

Kimaradás után

Hű, hát jó sokáig nem jártam errefelé, nem is gondoltam volna, hogy eltelt majdnem egy hét. Péntek kiesett, mert délelőtt óra, délután rohantam haza, mert x időpontra y időpontra kellett mennem, stb.

Szombaton pár év kihagyás után ismét voltam szüretelni az egyik rokonunknál, reggel 7-kor indultunk, 12-re sikerült is leszedni az összes vöröset, voltunk kb tízen. Azért a kakaspörköltet kihagytam, mert azért a pálfordulás nem következett be, mászkáltam még egy kicsit, kicsiben plázáztam, elfáradtam nagyon, egy percre sem álltunk le délelőtt, pluszban a szőlőhöz kerékpárral mentem ki, ami reggel azért volt nehéz, mert finoman szólva csípős volt az idő, délben meg már hulla voltam, de tekerni kellett...Vasárnap végre sokáig aludhattam és olvashattam az ágyamban, amit nagyon szeretek... :) Délután megint csak tekertem egy óra hosszat, mielőtt visszajöttem Pécsre, mert miért is ne? Jó idő volt, itt meg sajna nincs bicaj, na meg olyan sok idő sem...


Hétfő este mozi volt, Újhullám Filmklub, húúúú, már a neve is komoly, hát a film is az volt: A forrás Hugh Jackmann és Rachel Weisz főszereplésével. Bővebb infó itt. Tartalmas, nehéz film volt, amin még napok múlva is gondolkozol, pedig utána volt egy egy órás beszélgetés, ami azért megmagyarázott pár dolgot, de valószínűleg nekem is meg kellene még egyszer néznem.

Kedd a változatosság kedvéért ismét mozi, mert ingyen volt, mert a Szenesben volt, mert járt hozzá rágcsa is, akkor meg miért ne mennénk el??? A film a Watchmen - Az őrzők volt. Erről meg bővebb infó itt. Én már láttam, a mozistárs nem, de jó volt újra megnézni, furcsa egy film, van egyfajta borongós hangulata, de amúgy jól eltalálták benne a dolgokat. Meg mégiscsak más egy klubban kortársakkal körülvéve a sötétben mozizni, mintha otthon egyedül leülök a kanapéra. Azon az elven vagyok, hogy ameddig hozzájutunk ezekhez a lehetőségekhez, ne hagyjuk ki, mert negyven évesen már úgy sem lesz ilyen.

Ma egy gigantikus bevásárlótúra után örülök, hogy egy kicsit itthon ülök, mármint az albérlet-otthonban, suli sincs holnap, csak délután német nyelvtanfolyam, amire majd délelőtt készülök egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése