Pages

2009. október 19., hétfő

kevesebbet járok errefelé

Vészesen gyorsan telnek a napok, mintha most kezdtük volna csak el a félévet, erre már az őszi szünet első napja van ma. A hétköznapok is, amiket Pécsett töltök, elfolynak, na nem érdemtelenül és unalmasan, de pörögnek és most is csak azt vettem észre, hogy már kilenc napja nem írtam ide semmit sem, pedig nem tűnt annyinak.

Gondolkoztam azon, hogy mibe menjek bele itt egy bejegyzéseben, még nem tudom, de kellene valami összegzés a suliról eddig, hogy úgy magamban is tisztázódjanak a dolgok, mert jó leírva látni, csak nehogy átessek a ló túloldalára. Mondjuk, igaz, a blogom szinte láthatatlan, az eddigi 58 bejegyzéshez egy komment sem született még (:D), ami nem zavar, nem is azért, de mivel egy nyamvadt kis számlálót sem helyeztem el, fogalmam sincs, hogy jár-e erre valaki rajtam kívül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése