Pages

2009. augusztus 25., kedd

Napi élmény

Vagyis tegnapi: The Sisterhood of the Traveling Pants 2
magyar cím: Négyen egy gatyában 2

Először is tudni kell, hogy az első rész egy könyv alapján készült,, amit még olvastam is, nagyon klasszul sikerült, meg hát gondolom sikeres is lett Amerikában, hiszen elkészült a 2. része is. Mivel az elsőt szinkronosan láttam (Bogdányi Titanilla Rory-hangja kihagyhatatlan Alexis Bledelnek), meg akartam várni, hogy ez is kijöjjön szinkronosan, de ez nem akar megtörténni, így leszedtem és feliratosan néztem meg. Nem bántam meg, és ami meglepetés volt, hogy Blake Lively (aki itt Bridget) meglepően nem beszélt idegesítően, mint a Gossip Girlben.

Szóval a négy lány leérettségizett, főiskolára mentek és eltelt két év. Nem találkoznak olyan sűrűn, mint szeretnének, hiszen mindenki másfelé ment: Carmen a Yale-n tanul, Tibbi a NYU-n filmszakos, Bridget a Brown női focicsapatának a tagja lett, Lena meg Rhode Islanden egy művészeti suliban rajzol. Nem megyek bele a továbbiakba, jönnek a jobbnál jobb pasik, Kostas is visszatér, meg Bridget nagyija, szép lett.

Nem mondanám így kapásból, hogy az első ütősebb lett, talán akkor ez üdítőbb volt, hogy váóó, ennyire csajszis filmet hogyan tudtak csinálni, de ez is nagyon szórakoztató lett és jó, hogy nem zavarták le 90 percben, hanem majd két óra lett, így egyik szálat sem siettették, mindent szépen kibontottak, majd lezártak. Zárásnak pár kép a lányokról, na meg a pasikról (sajnos az aktmodellról nem találtam...) ;)

Ja és külön öröm, hogy feltűnt a filmben America Ferrera oldalán Tom Wisdom (2. kép) Ian-ként. Ő most ugye a The Boat That Rocked-ban a halálszexis Midnight Mark, majd kap egyk ülön posztot is. Végülis saját magát kellett alakítania, egy brit színészt, szóval megvolt az akcentus meg az angol modor meg minden, huh, imádom a brit pasikat és az akcentusukat...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése