Pages

2009. augusztus 21., péntek

restart

Nos, eltelt majdnem két év, újra itt vagyok a neten. A szünet szükségszerű volt, elvesztettem a blogok iránti rajongásomat, ami még most sem tért vissza, de próbálkozom.
A blog címén sokat gondolkoztam, választhattam volna valami vicces szó fordulatot, poénosat, amire talán több ember felkapja a fejét, de mivel ez nem célom, nem vagyok egy túlságosan extrovertált típus, valami egyszerűre vágytam. Ezután bevillant, hogy hm, csak finom elmélkedéseket fogok bejegyezni, ami fontosnak tűnik nekem adott pillanatban (és nem felejtem el, míg legközelebb géphez kerülök, habár ez jelenlegi nyári elfoglaltságomból következően nem túl nehéz), néha egy-egy jó zene, klip, kép (mint pl heti jókép), film, sorozat, igyekszem nem sokat világfájdalmasan lelkizni, jön ami jön alapon működik ez a blog. Persze azért biztos jó csajszis lesz, már a kinézettel is erre törekedtem, habár az majd biztos frissülni fog, ha felfrissítem az egykor (1,5-2 éve) CSS-ről tanult dolgokat.

Szóval, kikeveredve a körmondatból, ami azért nálam gyakran előfordul, egy csendes szoba pont nekem való.
Fontos, hogy nem szeretem a felesleges beszédet, mindent ami ehhez tartozik, az udvarias társalgást, a kényszerű, csakcsendnelegyen mondatokat, a fecsegünk, mert nincs jobb dolgunk perceket. Én szeretem a csendet, nem is szoktam az időm nagy részében csak úgy beszélni, most ez így lehet furán hangzik, de ez szerintem egy fontos dolog, amit a legtöbben észre sem vesznek, meg gyakran magukat sem. Hallgatni jól tudok, szeretek is, világ életemben jól elvoltam egymagamban is, el tudom magam foglalni, ezért is klassz egy csendes szoba. Ez a virtuális tér lesz az a hely, ahol mintha a papír alapú naplómat írnám, amihez sajna nem volt kitartásom sok évvel ezelőtt, mikor megpróbálkoztam vele.

Nem számít, hogy milyen gyakran nézek fel ide, nem versenyzem senkivel sem, nem a mennyiség számít, bár régen azért jólesett a látogatottság. Ami számít: a helyesírás. Ez a gyengém, igyekszem helyesen írni, nem rövidíteni, szlenget nem nagymértékben használni, csak amíg kellemes. De mindig van egy-egy szófordulat vagy összetett szó, amin erősen gondolkozom, hogy hogy is van ez... Például 'világ életemben' vagy 'világéletemben'? Fellapoztam az MHSZ-t, de ott az utóbbit nem találtam meg, hogy helyes lenne, így inkább hagytam külön, de ki tudja, azóta jelent meg újabb kiadás, nekem a 10. van csak meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése