Pages

2009. augusztus 28., péntek

Örökség Fesztivál - Pécs - odébb van, de hangolódom

Szerencsére az őszi fesztivál Pécsett ismét tartogatott meglepetéseket, sőt, nagyon is elégedett lehetek könnyűzene terén (egyenlőre erre fókuszáltam). Szeptember 17-én megkezdődik az Örökség Fesztivál - Pécsi Napok 2009 rendezvénysorozat. A Sétatér klassz hely, olyan jó hangulata van az egésznek, Székesegyház, szökőkút, zöld, meg a hülye kövek, amitől hamar megfájdul a lábad. Legutóbb itt az István, a király volt 19-én a Társulat előadásában, hát az is valami fantasztikusan sikerült, mellesleg én amúgy is nagy rajongója vagyok a rockoperának meg a Társulatnak is. Plusz ingyenesek a koncertek, így vétek lenne kihagyni.

Itt tuti megtalálható leszek valahol a tömeg elején:
Szept. 17. 20:00 csütörtök - Kiscsillag
Szept. 23. szerda 20:00 - Zagar
Szept. 24. csütörtök 18:00 - MR2 Turné: HS7, PASO, Csík


Lesz még persze egy csomó minden: színház, buddhizmussal kapcsolatos filmek az Apollóban, kiállítás, fényfestés a bástyánál, tánc, kultúrház

Bővebb infó itt: Hivatalos oldal

Jaj, meg nekem mindig annyira, de annyira tetszenek a plakátjaik, képeslapjaik, amik minden évben, meg a tavaszira is változnak, szépek, kreatívak, ugyanakkor egyszerűek, de mivel nagyon színesek, magukra vonják az emberek tekintetét. Itt vannak a régebbi plakátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése