Pages

2010. január 5., kedd

Ez volt 2009 Part3

Ahol szeptembertől december legelejéig laktam, azt most nem részletezem, írtam itt róla néha talán, meg arról is, hogy költöztem ide, ahol ebben a percben is ülök. Uránváros, a csodás. Most tényleg jó, ez volt a lehető legjobb döntés, amit hozhattam, de már kitárgyaltam a megfelelő emberekkel a dolgot, elrendeztem magamban is, nincs gáz, jól vagyok.

Valamelyik nap pont nem tudom miért, de a padlózata jutott eszembe azoknak a helyeknek, ahol eddig laktam a 3, 5 év alatt. Szántó: linóleum, Laterum: padlószőnyeg, Albérlet1: újfajta parketta, Albérlet2: szintén, Albérlet3: szintén, Albérlet4, ahol most vagyok: régi V-formában lerakott parketta. Mégis itt érzem a legjobban magam, pedig ez volt a legkevésbé berendezve, de megoldottam, egész kis otthonos kuckót varázsoltam magamnak. :)

A mesterképzés eddig langyos, semmi extra, elvoltunk, bejártunk, néha unatkoztunk, néha nem, de volt olyan óra, amire azért volt jó bemenni, mert tudtam, hogy ott röhögcsélés lesz, és ez többnyire be is jött. Úgy hallottam mindenkinek ez a véleménye nagyjából, de azt mondták nekünk fentről, hogy a következő félév már dinamikusabb lesz, mert lesz gyakorlat, stb. Majd meglátjuk.

A csoport nagycsalád-jellegű, ami tulajdonképpen jó, bár hetekig az volt az érzésem, hogy jaj, de sokan lógnak, azért vagyunk ilyen kevesen. Azóta már eléggé hozzászoktam, hogy kik nincsenek már velünk, valaki azért icipicit fura, vagyis kár, hogy nincs, más miatt hálát adhatok. Jobb így, olyannal is több szót váltottam már pár hónap alatt, mint előtte a három év alatt, de van, akit meg a jövő félévben igyekszem majd elkerülni, de ez már egy másik történet, és nem blogra való.

Sosem unalmas az élet, már rájöttem, hiába tűnik annak, mindig tud valami meglepetést okozni, mikor nem is várnám, legyen pozitív vagy negatív. Van, valami amit ki kell írnom magamból és külső szemmel látni, de ez még várat magára.

Sikerült kulturálisan is értékes félévet zárnom, nem hiába vagyok kultúrlény, ahogy mondani szoktam és mivel mindent leszoktam jegyzetelni, így meg is maradt egész pontosan.

Ebben az évben 38 könyvet olvastam el, köztük van regény, novelláskötet, színdarab, kisregény, képregény, kötelező olvasmány. Ennek felét a szeptembertől decemberig terjedő időszakban, mióta molyolok, azt hiszem ez mindenképpen pozitív.

103 könyvet sikerült beszereznem, egészen konkrétan 51-et egy nyári iskolai selejtezésből, hát hiába, jókor voltam a jó helyen. Aztán 36-ot antikváriumból, vagy rendeltem netes antikváriumból, teszveszről, szóval a lényeg, hogy olcsón. 16 könyvet pedig újonnan vásároltam, de köztük is voltak akciósak.

Nyárig bezárólag 6 koncerten voltam a két fesztivál alatt: Zagar, Kiscsillag, Kowalsky, még egy Kiscsillag, Neo és Tankcsapda. Alacsony, lehetett volna sokkal több is, mindegy, már elmúlt.
Az első félévben ez a szám kicsit megugrott, 14-re, köszönhetően a jó programoknak és ismeretségeknek, amelyek közül nagyjából mindegyikről írtam már a blogban, de most még egyszer: Kiscsillag, Zagar, HS7, PASO, Csík Zenekar, DJ Bootise Quartett, Suhancos, Vad Fruttik, 30Y, Kafkaz - Kardos-Horváth János önálló estje, Fókatelep, Ez a divat, ColorStar, zárásként pedig Erik Sumo Band. Ebből hat ingyenes volt, egy meg nevetségesen olcsó, úgyhogy azt hiszem, jól zártam ilyen szempontból.

Az zenei újdonságokkal, albumokkal majd egy külön poszt fog foglalkozni, sok hatás ért ebben az évben is, formálódtam, új dolgokat is hallgatok már, amire régen nemet mondtam, persze van ami örök, "mertcsakisazalter". Hát ja.

Moziban tavasszal-télen nem sokszor voltam, szerintem nyáron egyáltalán nem, ősszel pedig 7 alkalommal, elég vegyesen: Újhullám Filmklubos volt A forrás, a Tahaan, Szenes Filmklubos a Watchmen - Az őrzők és a Persepolis, Apollós A sutkai bajnokok, Urániás a Pinprick - Szobafogság, Multiplexes a New Moon - Újhold. Mindegyik másért volt nagyszerű, nem bántam meg egyiket sem, de írtam is már róluk korábban.

Sok szép és érdekes és sok szar filmet is láttam a tévében, dvd-n, gépen, komolyan néha nem tudom elképzelni, hogy erre még pénzt adnak ki, de mégis. Majd lehet csinálok, sőt biztos egy külön bejegyzést, hogy melyik film melyik kategóriában van nálam.

Jelenleg vizsgaidőszak van, vasárnap pedig szülinapom, ami ugye eltörpül már negyedik éve a vizsgákra készülés miatt, de sebaj, közel a 22. év már nagyon. Szeretem Pécset, szeretem a telet, szeretem az embereket, még valakit jó lenne szeretni, de ez valahogy nem akar összejönni, persze így is igyekszem minél teljesebb életet élni, hiszem mindig mondom és írom, hogy egyedül is egésznek kell lenni, nem a másik felet kell keresni. Én nem is egy ilyen jobb- vagy balféllel szeretnék összefutni, hanem akivel közösek lehetnének az élmények, meg lehetne osztani dolgokat, ketten menni szembe a világgal. Kicsire zsugorodott már össze bennem a remény, de hátha... Új év van, hátha a 2010-es év szerencsésebb lesz.

Free Signature Generator

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése