Pages

2010. január 22., péntek

Heaven Street Seven - Paradicsom

Kicsit hülyén éreztem magam 12-én, az egyik rettegett tanárunk vizsgáján, mert a tételkidolgozás közben végig a Paradicsom ment a fejemben - a Paradicsom nincs már túl közel...- írtam én bőszen, meg tulajdonképpen sikerült begyűjtenem az egyetlen ötöst, de akkor is néha már a frász kerülgetett, hogy menj már ki, de nem akart és csak dúdolgattam magamban. De így igazából már kellemes emlék, hiszen nem az a nap lett a vesztem. :)


Valamint egy kicsit eltérő verzió, Both Miklóssal kiegészülve, ez a feliratok szerint az FMH-ban volt, Zsöllyehangulat címmel, nem rossz, de én jobban szeretem amikor zúzósabbra veszik.

2 megjegyzés:

judkesz írta...

:)
Most lesz HS7 akusztik Székesfehérváron:
http://oreghegyikultura.hu/feb20/
Vedd úgy ezt a kommentet, mint egy ajánlót! ;)

Amélie írta...

Biztos jó volt, igazából én utoljára szeptember közepén hallottam őket élőben, úgyhogy akár már akusztikot is bevállaltam volna, bár az ugrálós az igazi. De biztosan jó volt, egy ismerősöm lehet volt is rajta. :)

Megjegyzés küldése