Pages

2010. január 15., péntek

Péterfy Bori

Komolyan egyre jobban tetszik az egész album, Péterfy Bori szuperjó, nagyon el lett találva a duett is, Egyedi Péter-t eddig nem ismertem, de a hangja, huh, borzongató, a jó értelemben. Igazából be lehetne rakni ide az egész albumot, ha lesz zenedobozom, akkor tuti berakok mindent. A Téged nem, meg a Bűvös vadász után, most ezek:

Újraélesztő (feat. Egyedi Péter)

Egyedi Péter:
Olyat szeretnék veled,
Amit csak veled lehet,
Amit mással nem lehet,
Amit mással nem merek

Együtt:
Egy olyat akarok veled,
Amit csak veled lehet,
Amit csak veled lehet...
...
Fény csurog az államon,
Újraélesztőt játszik a vágyakon...


Valamint az album másik nagy kedvence (a sokadik, igaz...) a Jó reggelt, Bori. Ennek egyrészt szintén szuperjó a szövege, főleg a refrén, ez az a dallam, amitől egyből jó kedvem támad. :D


Az én édes életem
közel van minden nekem:
fodrász, a bolt, az újság.
Hello, jól nézel ma ki,
köszönnek, jó reggelt, Bori.
Én is tudom, ők is tudják

nagyokat lépni a napfénybe jó
sajnálom ilyenkor az elpocsékolt időt, amit sötétben töltöttem bezárva,
miközben kint meg a nap hétágra sütött, hétágra sütött a nap.

Háton a kávémban egy légy,
élhetnénk úgy, ahogy rég,
énekeltem nektek szépet.
Talán az éghajlat vagy mi,
nem könnyű nagyon itt lenni.
Mindenki tudja, pedig tényleg

nagyokat lépni a napfénybe jó
sajnálom ilyenkor az elpocsékolt időt, amit sötétben töltöttem bezárva
miközben kint meg a nap hétágra sütött, hétágra sütött a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése