Pages

2010. január 22., péntek

Melyiket válasszam?

Valahogy ez így bennem van mindig, meg könyvtároslányka is vagyok, hogy milyen alkalomra, útra milyen olvasmányt válasszak. Most, hogy Olaszországba készülök, több olvasmány is esélyes az elvitelre, de nem tudom végül melyek lesznek a szerencsések.

Nyelvkönyvek is jönnek, ezek:



Angolos csak egy lesz, de még nem tudom melyik, mert az első az rövidebb, könnyebb és áttekinthetőbb, viszont nagyon rossz állapotban van.





Közben ahogy nézem, nem akarja megengedni a teljes fülszöveg beillesztését, mert nem tudom a description után milyen formában adjam meg az értéket... :S

Ha befejezem még ma és holnap reggel, akkor Veronika itthon marad, ellenkező esetben természetesen velünk utazik.



Az alábbi kettő között nem tudok dönteni, aminek a vége valószínűleg az lesz, hogy mindkettő be lesz pakolva. Meg Cabot regénye stílszerűen passzolna az úthoz, könnyű, romantikus kis olvasmány, ellenben Tóth Kriszta Vonalkódjára is nagyon kíváncsi vagyok, mert a Hazaviszlek, jó? rendkívül üdítő olvasmány volt, nőktől amúgy sem szoktam olvasni, mert nem vagyok rajta a Fejős Évás, Vass Virágos vonalon, ellenben Tóth Kriszta klassz.





Update 23-áról: Veronika marad, mert kiolvastam. Tóth Krisztina is, mert azt inkább az egy hét szünetre hagyom, amíg nem kezdődik el a második félév. Horváth Miklós Guidebook-ja is marad, inkább a másikat, mert már nagyon röhöghetnékem volt a sok kiejtés szerinti leírástól. Azt hiszem Meg Cabot mellé Salinger-től a Franny és Zooey jön, újra kedvem van elolvasni és pici is és könnyű is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése