Pages

2009. szeptember 30., szerda

Indiánnyár

Csak nem adja meg magát az idő, még mindig tart az utónyár, legalábbis itt nálam, Pécsett határozottan. Ma is egy szál pólóban jöttem el otthonról, délben is elég, most is süt a nap, de pont kellemesen, nem átsüt, csak melegít és ez kellemes. :)


Emlékszem tavaly ilyenkor, de már az őszi Örökség Fesztiválon is, ami ugye mindig szeptember közepe-végén van, nagyon hideg volt, már meg kellett vennem a télikabátot és nem olyan kis derékig érőre gondolok, hanem rendes melegre. Akkor épp ex-szel a preszakításunkat éltük meg (miért nem már akkor a véglegeset? ez jó kérdés? és egyébként is miért kezdődött el? ez inkább a jó kérdés.) Elmentem a Mitsoura-ra, mert a koncertjárós barátnőm külföldön volt, én meg dacosan gondoltam azért sem fogok otthon ülni egyedül és itatni az egereket. Heh. A koncert jó volt, de arra emlékszem, hogy majd lefagyott a fenekem, iszonyatosan hideg volt.


Készítettem egy-két képet innen bentről a könyvtárból, habár nem tudom, mennyire fog átjönni a meleg. ;) Újra kezdek beleszeretni Pécsbe, ami érzés nyáron kicsit hanyatlóban volt, de most milyen jó lenne inkább a szabad levegőn sétálgatni, mint a pötyögni a gépbe. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése