Pages

2009. szeptember 3., csütörtök

Panelos rémálom

Mostanában sok hír érkezett, hogy itt meg ott kigyulladt egy panelház, a miskolci esetet újra meg újra előveszik, épp a tegnapi Fókuszban is az elhunyt 16 éves lánnyal foglalkoztak, hogy ki volt ő, stb. Hogy ez most szakmailag meg morálisan milyen dolog, az egy másik dolog.

Én meg parázok ilyenkor tisztára, mert most költöztem életemben először olyan albérletbe, ami panelházban van, meg otthon sem laktunk sosem panelban, a téglát favorizáljuk. Persze fel van újítva meg minden, nem egy lerobbant valami, de mégiscsak panel, és mivel múltkor azt mondták, hogy az országban szinte sehol sem csinálták meg a panelekben a szintenkénti lezárást, gondolom itt sem, mert miért pont Pécs-Kertvárosban lenne meg...

Szóval pont ezzel álmodtam, persze a valóságos ház képét és szerkezetét elferdítve, ezt most így nem tudom elmagyarázni, de az a lényeg, hogy a valahol tűz ütött ki és látni lehetett, hogy a szellőzőlukakon terjed egyre feljebb és feljebb és én meg szokás szerint sikítoztam, hogy Jézusom, Jézusom...brrr. Rossz volt, de azért szeretek ott lakni.

Zárásnak egy kínai panelház épülete, ott nem minden ház olyan, mint nálunk, ez éppenséggel elég mókás:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése