Pages

2009. szeptember 11., péntek

Szösszenetek

Hmm, hát érdekesek az emberek, így röviden a tanulságok:

1. Az azért egy kicsit sokkoló és meghökkentő, amikor a könyvtárban a melletted dolgozó bácsi, aki egy kicsit fura, mivel néha elkezd csak úgy beszélni magában/hozzánk, megkérdezi, hogy milyen nyelveken beszélek. Mondom angol meg német, azt nem hangoztattam, hogy a német egyre inkább feledésbe merül..Szóval csak néz, és akkor azt mondja, hogy az KEVÉS. Mert egy könyvtárosnak minimum 6 (!!!) nyelven kellene értenie, de még az sem olyan sok, ő ismer 12 nyelven beszélő ázsiai könyvtárost. Hát, mondom magamban kösz, egy csomóan még ezt sem mondhatják el magukról, én meg nem fogok előtte szégyenkezni a 2 nyelvvel. Megmaradtunk annyiban, hogy van még időm. Mert én még csak 21 vagyok, nem 60 körül, mint ő.

2. A srácokkal nem csak szexelni meg járni lehet, hanem csak egyszerűen BESZÉLGETNI is. Ez nem bűn, meg hát könyörgöm, felnőttek vagyunk, mindenki el tudja dönteni, hogy mit akar, kivel, amúgy meg szerintem sokszor egy haver, barát többet is ér egy pasinál.

3. Még mindig vannak olyan egyének, akik úgy gondolják, hogy rájuk nem vonatkozik az a szabály, hogy csak az első ajtón lehet felszállni a buszokra. Höh. Pedig nem bunkó egyetemisták, hanem általában tök átlagos középkorú nénik, bácsik teszik, esetleg tök ártatlannak kinéző általános iskolások. Na ne hogy már bevegyem.

4. A suliban a portás meg, ha megkérdezem, hogy melyik az a terem, amelyik kell nekem, és véletlenül összekeverem, akkor ne hogy már flegmán válaszoljon, mintha ő nem tudom ki lenne. Nem elsős vagyok, de évek óta nem volt ott óránk, meg különben is, vagy 100-200 elsős van nálunk minimum, és nem táplálnak beléjük térképet meg GPS-t. Hát én kérek elnézést.

Amúgy tök jó, hogy szerintem a kutya sem olvassa ezt a blogot, így tényleg olyan mintha a naplómat írnám, csak elektronikusan, persze olyat, ami kusza mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése