Pages

2009. szeptember 7., hétfő

Mai történések

1. Megvolt a kari évnyitó, ugye én most már mesterszakos vagyok (I LOVE BOLOGNA...), gondoltam el kellene menni, aztán végülis nem is lett rossz az arány, a csoport 70%-a ott volt (10-en vagyunk így könnyű számolni...:P). Ugyanaz az így már másodszor is röhejes szöveg, hogy kiléptünk a középiskolából, önállóság, tanulás, LifeLongLearning, stb...azért megemlíthették volna, hogy itt nem csak fsz-esek, BA-sok, hanem MA-sok is vannak, akik közül konkrétan egy csomóan itt végeztek. Na mindegy. Ha a diplomaosztót is beleszámolom, akkor már a 3. fogadalomtételemen vagyok túl, ááá, utálom az ilyen hülye formális udvariasságokat, amik csupán megszokásból vannak még megtartva...Ugyanazok a tanárok, akiket szeretünk, akiket nem szeretünk, akiket megpróbálunk elkerülni, de nem sikerül, és akiket megpróbálunk nem elkerülni, hát vegyes lett az idei felhozatal is.

2. Az évnyitó után hazabuszoztam (Urán-Kertv. távolság nem kicsi ám...), hogy átöltözzem, meg kaját vegyek magamhoz, mert indultam a munkába, ide, ahol épp most is pötyögök. Rutinfeladat: felmutatni a bérletet, mert ugye csak az első ajtón lehet felszállni, hmm, nem is tudom, talán bő fél éve. Már majdnem a középső ajtónál vagyok, amikor csak hallom, hogy "hé, hello, nagy lány, igen, te zöldpólós" (almazöld, dehát pasi, meg sofőrből van). Visszamentem, erre mondja, hogy lejárt bérlettel nem lehet utazni. Ránézek a bérletemre, paff, meg a mai dátumot is előhoztam az archívumból, leesett, hogy szeptember 7-én akartam utazni az augusztusi bérletemmel...Persze tutira nem hitte el, de mondtam, hogy hopsz, elfelejtettem, de kérek egy jegyet. 300 Ft.

Leültem, szigorúan kinézve az ablakon, de biztos mindenki engem bámult, hogy ezek a mai fiatalok...igazából nem égett a fejem, mert nem csalni, bliccelni akartam, hanem egyszerűen ilyen szórakozott és lökött vagyok, hiába hallom mástól, hogy megy bérletet venni, nekem eszembe nem jutott, hogy ja, az enyém is lejárt. Tényleg így van, tavaly is előfordult már egyszer, de ott legalább én vettem észre a felszállás előtt a végállomáson, nem a sofőr.

Ami a leggázabb az egészben, hogy tegnap mikor visszajöttem Pécsre, szintén használtam a bérletet (szept. 6.), meg ma is már kétszer, hogy elmentem a suliba, meg vissza az albérletbe, de azok a buszosok nem vették észre...Erre az incidens után egy megállóval ki szállt fel a buszra? Egy ellenőr, mert néha ilyenkor is járnak, hiába csak az elsőn bérlet-felmutatással lehet felszállni. Azért ha ő veszi észre, hogy lejárt a bérletem és nem a buszos, az gázabb és nem úszom meg nagyobb lecseszés és pénzbírság nélkül, szóval lényeg a lényeg, hálás voltam a sofőrnek, hogy éles a szeme és még nem aludt be a munkájába...

...és még csak 14 óra múlt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése