Pages

2009. szeptember 3., csütörtök

Napi élmény

Hannah Montana - A film

Ahogy már írtam korábban, nekem is szükségem van "agyatlan" kikapcsolódásra, hogy csak simán vicces, bugyuta sorozatokat nézzek és bugyuta játékokkal játsszam a számítógépen. Az egyik ilyen guilty pleasure (kösz a kifejezést sorozatjunkie!) nálam a Hannah Montana meg a Wizards of Waverly Place. Igen, igen, egy 21 éves is néz Jetixet néha (nemsokára Disney Channel), szerintem vagyunk így páran, csak sokan az istennek se vallanák be. Némelyik rész erősebb, némelyik már nekem is erőltetett, van, akit jobban bírok (Lilly, Oliver), mást kevésbé (Rico, Jackson), és végre valahára megjelent DVD-n is a Movie, így megnéztem végre.

Magyarországra is begyűrűzött már a HM-fever, így szerintem kb minden 2. magyar kislánynak a padján HM-s tolltartó és füzet lapul, a többiekén (még) Zanessa. Sokan utálják alapból, mások meg istenítik, én így nézem, hallgatom és elvagyok vele, mindenesetre arra már rájöttem, hogy nem normális dolog valakinek 12-13 éves korától egy alterego éveken keresztül, nem csodálom, hogy Miley Cyrus valójában már le akar számolni Hannahval, ami nem is baj. Miley jobb, a 7 Things című számát a Breakout c. legutóbbi albumáról kifejezettem szeretem, a téma, a szöveg hiába sablonos, mégis ütősen adja elő.

Szóval a filmben apuka (a mindig szuper Billy Ray/Robbie Ray) visszaküldi vidékre a kissé túl beképzelt lányát, Mileyt, hogy jöjjön rá az élet fontos dolgaira. Miley gondolkozik is sokat, közben jön a cowboysrác (naná, hogy szőke, kék szemű), a szerelem, a csirkék, a tojások, a lovak, a nagyi, a gonosz kapitalista bácsi, meg kell menteni a kisvárost a modernizációtól(!!!), stb, koncert, habos-babos sütemény az egész film. Egyszer jó volt, de inkább a sorozatba nézek bele néha, annyira nem volt nagy durranás.




A képeket köszi a Premierfilm-nek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése