Pages

2009. szeptember 6., vasárnap

Sorozatok, amiket néztem valaha és nézek most is

Van ez az oldal, a MyEpisodes.com, ahol a felhasználó elkészítheti a saját kis listáját az éppen nézős, vagy nézett sorozatokból, persze elsősorban az USA-ban hasznos, hisz feltünteti azt is, hogy mikor vetítik, melyik csatornán, mik az egyes részek címei, szóval elég jó kis adatbázist hoztak létre. Én arra használtam, hogy összegyűjtsem a valaha nézett összes sorozatom címét, kivéve persze tinikorom francia remekjeit, azok nincsenek benne az adatbázisukban, valamint abból a téves időszakból, amikor én is néztem dél-amerikai szappanokat...A 80-90%-át biztos sikerült összevadászni, a 21. sz.ból szinte az összeset, érdekes, mindenesetre, valamint ahogy így végignéztem, hát, rájöttem, hogy elég szerteágazó az ízlésem. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése